چسب عایق ساندویچ پانل

پانل کاران ارائه محصولات دستگاه ضد عفونی تحت خلاء ، ساندویچ پانل ، وکیوم تحت خلاء و .. دیگر محصولات مناسب و مقرون بصرفه را پانل کاران ارائه.

چسب عایق ساندویچ پانل

۱۱ بازديد

چسب عایق ساندویچ پانل چیست | چسب ساندویچ پانل – پانل کاران

چسب عایق ساندویچ پانل چیست ؟

چسب عایق ساندویچ پانل زیاد شنیده میشود آیا اصلا میدانید کارکرد چسب عایق ساندویچ پانل چیست؟؟

هر درزی که در ساندویچ پانل اصلا با چسب عایق ساندویچ پانل پوشانیده میشود.این چسب به شکل عمومی برای درز بندی همه ی مصالح ساختمانی مثل فلزات، سنگ و بتن استفاده میشود. در عین حال باعث حفظ خواص و انعطاف پذیری مصالح در برابر تغییرات دمایی مانند یخبندان و گرمای زیاد می شود.

از چسب ساندویچ پانل برای عایق بندی انواع ساندویچ پانل سقفی و  ساندویچ پانل دیواری استفاده کنید.

 

چسب عایق ساندویچ پانل

 

شکل ظاهری چسب ساندویچ پانل چگونه است؟

این نوع چسب ها به چسب های ماستیک نیز معروف می باشند و با استفاده از فرمول خاصی با قابلیت چسبندگی بالا تولید شده اند.

صرفه جویی با چسب ساندویچ پانل

استفاده از این نوع چسب ها مقاومت و طول عمر سازه را افزایش می دهد و این موضوع از نظر اقتصادی به نفع مالکان سازه است چراکه نیازی نسیت در مدت کوتاهی نسبت به تعمیر سازه ی خود اقدام کنند و این موضوع نوعی صرفه جویی در هزینه ها به حساب می آید.

اگر شما چسب های دیگری داشته باشید و بخواهید برای پوشاندن درز ها از چسب های دیگر استفاده کنید سخت در اشتباه هستید چرا که این چسب مخصوص پانل می باشد و اگر بخواهید از چسب های دیگری استفاده کنید بدانید که ممکن است به مصالح آسیب بزنید و در نتجه سازه را خراب کنید.

ویژگی چسب ساندویچ پانل

چسب عایق ساندویچ پانل کاربردهای زیادی دارد. اولین کاربرد این چسب برای عایق بندی ساندویچ پانل ها همچنین جهت درز بندی و آب بندی دیوارها، پنجره ها همچنین کانال های آب و فاضلاب و مصارف سبک استفاده می شود.

نکات استفاده از چسب ساندویچ پانل

  1. از مصرف  چسب ساندویچ پانل در دمای بالا پرهیز کنید چراکه امکان سوختگی وجود دارد.
  2. برای اینکه چسبندگی و کارایی بیشتری داشته باشید  سطح کار را از وجود ذرات و ناهمواری ها پاک کنید تا قدرت چسبندگی بیشتر شود.
  3. برای کم کردن عمق محل استفاده از این چسب ها می توانید از فوم های اسفنجی استفاده کنید.
  4. اگر که سطح ساندویچ پانل ها دچار ناهمواری و برآمدگی بود می توانید از پرایمر استفاده کنید تا از ایجاد حباب جلوگیری کنید.

چسب ساندویچ پانل برای آب بندی کردن سقف

نوعی از چسب  با عنوان چسب پلی اورتان وجود دارد که برای آب بندی و اتصال سازه های ساندویچ پانل به کار می روند. این نوع چسب به عنوان محکم ترین چسب ساندویچ پانل است که از دوام زیادی برخوردار بوده و تا سال ها دوام می آورد. چسب ساندویچ پانل پلی اورتان به دو شکل جامد و منعطف موجود است. از ویژگی های این چسب این بوده که در محیط به سرعت خشک می شود نکته مهم این که زمان خشک شدن آن به حدی نیست که مانع انجام کار بشود. از مزیت های این نوع چسب که سبب محبوبیت آن نیز شده است می توان به خاصیت ضد آب و قابلیت رنگ پذیری آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این نوع چسب این بوده که در دماهای مختلف کارآیی قابل قبولی از خود نشان می دهند.

چسب عایق پلی اورتان

این مدل چسب برای پوشش دهی درزهای افقی کاربرد دارد . یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دادن درزهای دیوارهای بتنی و سازه های پیش ساخته است. ۳۰ دقیقه زمان برای این چسب مورد نیاز است تا واکنش نهایی خود را نشان دهد. 1 روز طول می کشد که این نوع چسب خشک شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.