فروش ساندویچ پانل

پانل کاران ارائه محصولات دستگاه ضد عفونی تحت خلاء ، ساندویچ پانل ، وکیوم تحت خلاء و .. دیگر محصولات مناسب و مقرون بصرفه را پانل کاران ارائه.

فروش ساندویچ پانل

۱۲ بازديد

فروش ساندویچ پانل | فروش ساندویچ پانل دیواری – پانل کاران

فروش ساندویچ پانل در پانل کاران با کیفیت بالا و در زودترین زمان به شما تحویل داده می شود فقط لازم است با کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید .فروش ساندویچ پانل با مدیریت مهندس صدیقی با تجربه و توانمند به طراحی و ساخت ساندویچ پانل هایی باکیفیت، مقاوم و بادوام شده است که همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است.

فروش ساندویچ پانل دیواری و سقفی

برای اجرای هر سازه ای قطعا به این دو مدل ساندویچ پانل نیاز پیدا خواهید کرد. تفاوت انواع سقفی و دیواری در طراحی نحوه اتصال، ساختار و عایق بودن در برابر رطوبت است که باعث می شود تا هر کدام تنوع و کاربرد خاص خود را داشته باشند.

 

انواع سقفی به دلیل بارش باران و برف بایستی مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب داشته باشند. ضخامت هر دو تقریبا یکسان است اما پانل های سقفی با طول و عرض غیرمفید بیشتر ساخته تولید می شود. اتصالات مختلفی برای پانل ها طراحی می شود که نوع پیچ مخفی تنها در ساندویچ پانل دیواری برای زیبایی بیشتر طراحی شده است و در مدل های سقفی نیز بایستی همپوشانی کاملی میان پانل ها برقرار باشد.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی پرفروش ترین محصول تولید کبیر پانل است که بر حسب موقعیت جغرافیایی و شرایط سازه امکان سفارش با طراحی خاص برای مشتری وجود دارد.

فروش پانل ضد حریق

خصوصیت ویژه ساندویچ پانل های ضد حریق پایین بودن ضریب هدایت حرارتی است که باعث مقاومت بالای سازه در زمان آتش سوزی می شود. همانطور که میدانید پانل ها دارای ساختار سه لایه هستند که مواد لایه میانی نقش عایق را ایفا می کنند در مورد پانل های ضد حریق لایه میانی از پشم سنگ و یا فوم پلی اورتان تغییر یافته که حاوی ترکیبات هالوژن است پر می شود. برای مکان های که درجه حرارت محیط بسیاربالا است، نظیر سوله های صنعتی که کوره های ذوب فلزات در آن قرار دارد از پانل های ضد حریق استفاده می شود. ساندویچ پانل ضدحریق تولید شده توسط گروه تولیدی کبیر پانل با ضریب اطمینان بالا و قیمت های بی رقیب به فروش میرسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.